54 / بیشعوری

در اینکه بیشعوری بیماری هستش با خاویر کرمنت موافقم اما در مورد درمانش حس میکنم بهترین و موثرترین راه سوزوندن این آدما باشه !

نمونه بارزش عبور آدما زمانی هستش که چراغ راهنمایی سبز شده و بعد چقدر ترافیک میخوای بری و طرف با بد و بیراه از جلوی ماشینت رد میشه و میگه حق با عابر پیاده است یابو ! کلا چراغیم که برای عابرین گذاشته شده کشکه توی ایران :/


+ این دست موارد دیگه ربطی به اختلاس و دزدی مسئولین نداره ! خانه از پایبست ویرانه :/


__ پریچک __
۱۲ اسفند ۹۶ , ۲۱:۱۸
آوندم سلام 
بارانم ... اما تو بلاگ ...
دلم خیلی برات تنگ شده ... کاش برگردی
شاپرک
۱۵ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۱۸
روزتون مبارک ماما خانوم خوشگل 😍😍😍
دخترآشوب
۱۴ فروردين ۹۶ , ۲۰:۳۷
سلااااااااااااااااااااام
امیدوارم سال خوبی داشته باشی...پر از آرامش و شادی
باران
۳۰ اسفند ۹۵ , ۱۷:۰۰
عیدت مبارک دخملکم :****
باران
۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۸:۱۶
قربونت میشم :***
چه خوبه که برگشتی ‌.. 
همه چی خوبه آوند جانم؟ مماغت چاقه؟ :))
باران
۰۹ اسفند ۹۵ , ۱۵:۰۹
آوند جانم ...
دلم تنگ شده بود دختر :*

من می گم :

سلام باران :)
یک دنیا دل تنگت بودم انقدری که الان اصلا نمیتونم تو قالب جمله بگم بهت
دختر آشوب
۰۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۷
وای چه خوب که باز پست گذاشتی:))
اتفاقا امروز داشتم به همکارم می گفتم آدم بیشعور خودش درد نمی کشه بقیه رو عذاب میده

من می گم :

:)
کاش فقط عذاب بده ، فکر کنم من دست آخر سر این طور چیزا سکته کنم
پی سی وی مگ
۰۷ اسفند ۹۵ , ۲۲:۱۷
آخ آخ اینو خوب گفتی  : کلا چراغیم که برای عابرین گذاشته شده کشکه توی ایران 

خیلی اوضاع بهم ریخته است 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan